چطور یک پست وبلاگ بنویسید

همانطور که شروع به کار بر روی ریزپردازنده دیجیتال کسب و کار خود میکنید، به شما در مورد چیزهایی که باید و نباید انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما و وب سایت شما در اینترنت آنلاین قابل مشاهده هستند. ما در زمینه های مختلف وظایف و ابتکارات مختلفی را که می تواند رتبه بندی وب سایت شما را کمک کند یا به ابتکارات رسانه های اجتماعی کمک کند، مورد بحث قرار داد اما ما فیلمی بزرگتر را در اتاق بحث نکردیم: محتوای.


در انتهای روز، به سادگی داشتن یک وب سایت با اطلاعات تماس خود و پر کردن فهرست کسب و کار من در Google My Business اطلاعات خود را به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد، اما به شما کمک نمی کند کسب و کار کنید. خوب، این به شما کمک نمی کند کسب و کار را افزایش دهید، این برای بعضی هاست. هدف از محتوا در سایت شما، چه از طریق infographics، فیلم ها، صفحات سرویس، و یا مقالات وبلاگ، فقط برای پر کردن فضای است.


نوشتن مطالب، برای اینکه خدمات شما را به مشتریان بالقوه توصیف کند یا برای ایجاد یک وبلاگ، بتواند برای بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما بسیار قدرتمند باشد. از یک طرف، نوشتن یک مقاله وبلاگ میتواند وبسایت شما را به سادگی جستجوگرها بسپارد. الگوریتم های موتور جستجو مثل دیدن وب سایت هایی که محتوای تازه را به طور صحیح تولید می کنند، اما بعید است که شما هر هفته یا ماه را برای به روز رسانی در صفحات سرویس خود داشته باشید. وبلاگ یک راه عالی برای ایجاد محتوای جدید برای سایت شما است.


از سوی دیگر، هنگامی که به نوشتن یک وبلاگ می آید، راه خوبی برای ساختن شهرت خود با مشتریان بالقوه خود است. وبلاگ یک مکان عالی برای نشان دادن دانش و تجارب خود در کسب و کار شماست - و کسب کسب و کار بیشتری را به شما نیاز به دادن مشتریان خود را چیزی ارزش، یعنی برخی از دانش خود را.


استخوان ها رانده شده اند و سخنان آنها گفته شده است: محتوا پادشاه است. بهترین راه برای تقویت یک رابطه خوب با پایه مشتری شما آنلاین، از طریق محتوایی است که شما آنها را ارائه می دهید. به طور قابل اعتماد و به طور مداوم از مقالات وبلاگ در وب سایت کسب و کار خود را با کیفیت خوب و خوب نمایشگاه نه تنها دانش و تجربه، بلکه تخصص.

  ادامه مطلب ...

WhatsApp برای کسب و کار: چه استراتژی هایی برای درخواست مشتریان بالقوه

خبر دیگر این نیست که WhatsApp به کانال ارتباطی پیشرو برای مردم تبدیل شده است. اما این تنها در زمینه شخصی نیست که Whatsapp موفق شده است. امروزه حتی شرکت های محلی، شرکت های جدید و برخی از شرکت های بزرگ از این ابزار برای تبادل پیام با مشتریان خود به صورت رایگان استفاده می کنند.

 

این شیوه ارتباط بسیار زیاد است که در سپتامبر 2017؛ سرویس پیام رسانی برنامه جدید خود را اعلام کرد: Whatsapp for Business. در آن زمان، آنها فقط اولین تست های مربوط به ابزار موجود را برای اندروید در انگلیس، اندونزی، ایتالیا، مکزیک، برزیل و ایالات متحده انجام دادند. در هفته های آینده نیز به iOS و سایر کشورها برسد. حتی هواپیمایی KLM Royal Dutch یک ویدیو ارسال کرد که نشان می دهد چه نوع استفاده از WhatsApp کسب و کار ارائه می دهد.
 
ادامه مطلب ...

چگونه فیس بوک را افزایش دهیم: یک راهنمای سریع برای واکنش های فن

همانطور که فیس بوک همچنان به تغییر الگوریتم های خود برای بهبود تجربه کاربر کمک می کند، برای بازاریابی دیجیتال به طور موثر افزایش فیس بوک را افزایش می دهد. این راهنمای سریع برای واکنشهای فن، به شما کمک می کند تا فیس بوک را با توضیح کارهای خود و عدم انگیزه طرفداران خود برای انجام کاری بیشتر از «پست کردن» پست های خود، افزایش دهید. اول، در اینجا کمی پس زمینه، بنابراین شما می فهمید که چگونه فیس بوک به جایی که ما در حال حاضر است.

از فیس بوک دوست دارد به دوست
فیس بوک برای اولین بار در سال 2016، واکنش های فن جدید را معرفی کرد: عشق، غم، هاها، وای و عصبانی. در آن زمان، مدیر طراحی محصول فیس بوک توضیح داد که مردم از راه های بیشتری برای بیان کردن خود درخواست می کنند. پس از بسیاری از نمونه های اولیه و تست های گسترده، آنها واکنش هایی را که امروز می شناسیم رونده اند.
 
ادامه مطلب ...

نحوه برنامه ریزی جذب داستان های اینستاگرام

برای بازاریابان دیجیتال، Instagram Stories یکی از مهمترین ابزارهای رسانه های اجتماعی شده است. اینستاگرام با بیش از 800 میلیون کاربر فعال، یک پلت فرم بزرگ است. این Instagram Stories را در سال 2016 راه اندازی کرد و ویژگی جدید به سرعت تبدیل به پلت فرم داستان سرایی برتر برای نفوذ کنندگان و تبلیغ کنندگان می شود.

به عنوان یک پسوند محتوای Instagram شما، داستان Instagram Stories دارای مزیتی است که می توانید رویدادها را بدون وقفه از خوراک نمایش منظم منظم خود با عکس ها یا ویدیوهایی که فقط علاقه کوتاه مدت دارند، به اشتراک بگذارید.

ایجاد و برنامه ریزی داستان اینستاگرام چندین مرحله انجام می شود، اما برای یادگیری صرف هزینه چند دقیقه است. این آموزش سریع به همه چیزهایی که شما باید بدانید به شما آموزش خواهد داد.

داستان های Instagram چیست؟
همانطور که در این پست توضیح داده اید، Instagram Stories به شما امکان می دهد که ویدیو یا مجموعه عکس را به اشتراک بگذارید. علاوه بر فیلترهای Instagram معمولی، می توانید نقشه ها، برچسب ها و emojis ها را نیز اضافه کنید تا داستان های خود را افزایش دهید. اما تفاوت اصلی بین داستان های Instagram و پست های معمول این است که داستان ها موقت هستند؛ آنها بعد از 24 ساعت (همانند Snapchat، رقیب Instagram) ناپدید می شوند. بیایید نگاهی دقیقتری بیابیم.

هنگامی که برنامه Instagram را باز کنید، به بالای صفحه نگاه کنید. راست زیر بنر Instagram (زیر آیکون دوربین)، کلمه "stories" را خواهید دید. در زیر، یک ردیف از حلقه ها (با شروع از خودتان) وجود دارد که نشان می دهد کدام یک از دوستان Instagram شما داستان ها را منتشر کرده اند.
 
ادامه مطلب ...