تبلیغات در گوگل ادوردز میتواند حجم بالایی از ترافیک را برای شما به ارمغان بیاورد. تغییرات جزئی در یک کمپین تبلیغی معمولا تاثیر چشمگیری در سودآوری شما خواهند داشت.
اینجا ما چک لیستی از تکنیکهای بهینه سازی ادوردز را برای شما گرد هم آوردهایم که میتوان آنها را سریعا عملیاتی کرد و نتایج کمپین را برای دراز مدت بهبود بخشید.
ویرایشگرهای قیمتی را بسته به عملکرد جغرافیایی فعال کنید.
عملکرد تبلیغ در گوگل برای هر منطقه جغرافیایی میتواند به شدت از دیگر موارد متفاوت باشد. گوگل Analytics باید اطلاعات مناسبی از اینکه کدام مناطق بیشترین جذب مخاطب را برای شما به همراه داشته اند را به شما ارائه دهد و اینکه ویرایشگرهای قیمتی باید در گوگل ادوردز بسته به دادههای گرفته شده از Analytics تنظیم شده باشند. به عنوان نتیجه، مناطقی که سوداوری کمتری دارند از بودجه کمتری نسبت به مناطقی که بیشترین جذب مخاطب را برخوردار خواهند بود.
TheeDesign Studio به تازگی توسط یکی از شرکتهای ما در چالش یخ سطل ALS شرکت کرد. تیم ما بعدازظهر دیروز برای برپائی چالش و حمایت از انجمن ALS مونتاژ کرد.
چالش BUCKET ICS ALS
ALS Ice Bucket Challenge با ایالات متحده در سراسر کشور، از جمله مشهور مانند جاستین تیمبرلیک، مارتا استوارت، و پرزیدنت اوباما، چالش یاب ایالات متحده را آب گرفت. ALS Ice Bucket Challenge مستلزم شرکتی است که خود را با یک سطل آب یخ سرد بپوشاند و سپس سه نفر را برای انجام این کار به چالش کشیده یا 100 دلار به انجمن ALS در 24 ساعت آینده تحویل دهد.
تیم ما بعدازظهر دیروز یخ بسکتبال Ice Bucket Challenge را پس از اینکه یکی از اعضای تیم ما خود را فراخواند، به دست آورد. ما این چالش را قبول کردیم و همه را برای شرکت در جمع جمع کردیم.
ما تصمیم گرفتیم به چالش کشیدن سطل یخ ALS بر روی Atlantic BT، Coalmarch و Capstrat برسیم. آنها 24 ساعت دیگر به شرکت یا اهداء 100 دلار به انجمن ALS می پردازند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم آیا آنها برای آن کار می کنند؟
TheeDesign علاوه بر شرکت در چالش، کمک مالی به انجمن ALS نیز می کند.
وبلاگ نویسی تنها در مورد دستور العمل های ارسال مادران ماندن در خانه نیست. وبلاگ های شرکت شده با ذهنیت خاص، در واقع، یک فرم فعال و مدرن از تبلیغات تجاری هستند.
ما این مجموعه مقالات بیشترین مقالات را در وبلاگ ما در سال 2013 به عنوان یک راه عالی برای بررسی سال و دیدن آنچه که (پست های 2013) بود و هنوز (بیشتر بازدید عمومی) مهم برای طراحی وب، بازاریابی اینترنتی و SEO.