10 شیوه برای بهبود بخشیدن نتایج با استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل ادوردز می‌تواند حجم بالایی از ترافیک را برای شما به ارمغان بیاورد. تغییرات جزئی در یک کمپین تبلیغی معمولا تاثیر چشمگیری در سودآوری شما خواهند داشت.

اینجا ما چک لیستی از تکنیک‌های بهینه سازی ادوردز را برای شما گرد هم آورده‌ایم که می‌توان آنها را سریعا عملیاتی کرد و نتایج کمپین را برای دراز مدت بهبود بخشید.

ویرایشگرهای قیمتی را بسته به عملکرد جغرافیایی فعال کنید.

عملکرد تبلیغ در گوگل برای هر منطقه جغرافیایی می‌تواند به شدت از دیگر موارد متفاوت باشد. گوگل Analytics باید اطلاعات مناسبی از اینکه کدام مناطق بیشترین جذب مخاطب را برای شما به همراه داشته اند را به شما ارائه دهد و اینکه ویرایشگرهای قیمتی باید در گوگل ادوردز بسته به داده‌های گرفته شده از Analytics تنظیم شده باشند. به عنوان نتیجه، مناطقی که سوداوری کمتری دارند از بودجه کمتری نسبت به مناطقی که بیشترین جذب مخاطب را برخوردار خواهند بود.

  ادامه مطلب ...

THEETEAM بر روی چالش ICE BUCKET باقی می ماند

TheeDesign Studio به تازگی توسط یکی از شرکتهای ما در چالش یخ سطل ALS شرکت کرد. تیم ما بعدازظهر دیروز برای برپائی چالش و حمایت از انجمن ALS مونتاژ کرد.

چالش BUCKET ICS ALS

ALS Ice Bucket Challenge با ایالات متحده در سراسر کشور، از جمله مشهور مانند جاستین تیمبرلیک، مارتا استوارت، و پرزیدنت اوباما، چالش یاب ایالات متحده را آب گرفت. ALS Ice Bucket Challenge مستلزم شرکتی است که خود را با یک سطل آب یخ سرد بپوشاند و سپس سه نفر را برای انجام این کار به چالش کشیده یا 100 دلار به انجمن ALS در 24 ساعت آینده تحویل دهد.


تیم ما بعدازظهر دیروز یخ بسکتبال Ice Bucket Challenge را پس از اینکه یکی از اعضای تیم ما خود را فراخواند، به دست آورد. ما این چالش را قبول کردیم و همه را برای شرکت در جمع جمع کردیم.


ما تصمیم گرفتیم به چالش کشیدن سطل یخ ALS بر روی Atlantic BT، Coalmarch و Capstrat برسیم. آنها 24 ساعت دیگر به شرکت یا اهداء 100 دلار به انجمن ALS می پردازند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم آیا آنها برای آن کار می کنند؟


TheeDesign علاوه بر شرکت در چالش، کمک مالی به انجمن ALS نیز می کند.

  ادامه مطلب ...

SCROLL PARALLAX در طراحی وب سایت مدرن

همانطور که وبسایتها برای رفع نیازهای متغیر تکامل مییابند، روشهای جدید نمایش محتوا ایجاد میشوند. طراحی پاسخگو، طراحی صاف، راهنماها، فونت های آیکون و پیمایش اختلاف منظر، نمونه هایی از روند وب هستند که نیاز به کارایی و شادابی را برجسته می کنند.

پیمایش پاراگراف اثری است که در وب برای عمق صفحه وب استفاده می شود. این کار با داشتن محتوای پیش زمینه - مانند متن یا تصاویر - سریعتر از پسزمینه، مانند یک عکس پسزمینه بزرگ انجام می شود.

نمونه هایی از طراحی اختلاف منظر به نظر می رسد چشمگیرتر از عملی است اما روش های مفید برای استفاده از اثر اختلاف منظر برای تکمیل محتوای سایت وجود دارد. در زیر سه نمونه از پیمایش پاراگراف مورد استفاده قرار می گیرند:

The Beast by Laura Marling - شعر به صورت خودکار به عنوان متحرک خوانده می شود.
جدول زمانی NHS Payouts - پرداخت های خدمات بهداشت ملی انگلیس سالانه به عنوان سایت بازدید کننده در پایین صفحه توصیف می شود.
جدول زمان بندی عراق - کاخ سفید یک جدول زمانی از وقایع مربوط به عراق را با پیمایش اختلاف منظر نشان می دهد تا محتوا را جذب کند.
پیمایش اختلاف منظر در جاوا اسکریپت برای حرکت دادن محتوای پس زمینه به آرامی به عنوان محتوای پیشین حرکت می کند با سرعت استاندارد متکی است.
 
ادامه مطلب ...

بهترین های ما در سال 2013

وبلاگ نویسی تنها در مورد دستور العمل های ارسال مادران ماندن در خانه نیست. وبلاگ های شرکت شده با ذهنیت خاص، در واقع، یک فرم فعال و مدرن از تبلیغات تجاری هستند.


ما این مجموعه مقالات بیشترین مقالات را در وبلاگ ما در سال 2013 به عنوان یک راه عالی برای بررسی سال و دیدن آنچه که (پست های 2013) بود و هنوز (بیشتر بازدید عمومی) مهم برای طراحی وب، بازاریابی اینترنتی و SEO.

  ادامه مطلب ...

چطور یک پست وبلاگ بنویسید (قسمت دوم)

مرحله دو: تحقیقات انجام شده
شما ممکن است در این مرحله بگوید: "اما من متخصص هستم، چرا باید تحقیقاتی در زمینه صنعت خود انجام دهم؟" تحقیقات شما نه تنها راهی برای جمع آوری اطلاعات در مورد موضوع شما است، بلکه کشف اطلاعات در مورد آن است در حال حاضر در مورد موضوع نوشته شده است

اگر سوال شما پاسخی را نمی دانید یا شاید تنها بخشی از آن را پاسخ دهید، به معنای واقعی کلمه گوگلینگ موضوع شما می تواند به شما کمک کند شروع به پاسخ به این سوال کنید. حتی اگر احساس می کنید که حقایق را دارید، به نظر می رسد گوگل این موضوع را به هیچ وجه نمی داند: شما هرگز نمی دانید وقتی که اطلاعات جدید یا حقایق بر روی موضوع شما بیفتد.

علاوه بر این، به این ترتیب شما می توانید آنچه را که در مورد موضوع وبلاگ شما نوشته شده است را بیابید - شما می توانید اولین کسی باشید که در مورد موضوع بنویسید یا ممکن است بسیاری از وبلاگ های دیگر که در این موضوع نوشته شده باشند وجود داشته باشد. این فرصتی است که وبلاگ خود را به شما و کسب و کارتان منحصر بفرد.

از یک طرف، اگر هیچ کس در مورد این موضوع نوشته نشده است، شما توانایی دریافت در مقابل موضوع و شبیه متخصص است. اگر از سوی دیگر بسیاری از وبلاگ ها بر روی این موضوع نوشته شده اند، آنها را با دقت مطالعه کنید. توجه داشته باشید که آنها چه می گویند و چه چیزی نمی کنند، که نقاطی را که می نویسند و نقاط ضعف آنها را می فهمند. سپس شما می توانید شکاف اطلاعات را با وبلاگ خود پر کنید. این کار باعث می شود که شما بیشتر از یک متخصص به نظر برسید و همچنین می توانید به ترافیک دست یابید و باعث می شود که شما یا رقبای خود نباشید.
 
ادامه مطلب ...