چگونه فیس بوک را افزایش دهیم: یک راهنمای سریع برای واکنش های فن

همانطور که فیس بوک همچنان به تغییر الگوریتم های خود برای بهبود تجربه کاربر کمک می کند، برای بازاریابی دیجیتال به طور موثر افزایش فیس بوک را افزایش می دهد. این راهنمای سریع برای واکنشهای فن، به شما کمک می کند تا فیس بوک را با توضیح کارهای خود و عدم انگیزه طرفداران خود برای انجام کاری بیشتر از «پست کردن» پست های خود، افزایش دهید. اول، در اینجا کمی پس زمینه، بنابراین شما می فهمید که چگونه فیس بوک به جایی که ما در حال حاضر است.

از فیس بوک دوست دارد به دوست
فیس بوک برای اولین بار در سال 2016، واکنش های فن جدید را معرفی کرد: عشق، غم، هاها، وای و عصبانی. در آن زمان، مدیر طراحی محصول فیس بوک توضیح داد که مردم از راه های بیشتری برای بیان کردن خود درخواست می کنند. پس از بسیاری از نمونه های اولیه و تست های گسترده، آنها واکنش هایی را که امروز می شناسیم رونده اند.
  در آغاز سال 2018، فیس بوک تغییرات بیشتری را در الگوریتم انجام داد و اعلام کرد که "مانند" سنتی ارزش کمتری به دست می دهد. در حال حاضر، سیستم به واکنش های جدید بیشتر توجه می کند. این همچنین پست از دوستان، خانواده و گروه ها را اولویت بندی می کند. این بدان معنی است که از زمانی که محتوای فیس بوک شما واکنشهای شما را شامل می شود، از جمله نظرات و اشتراک ها، برای حفظ طرفداران شما، مهم تر است.

پنج نکته سریع در مورد چگونگی افزایش فیس بوک
نکات سریع # 1: محتوای با کیفیت بالا را منتشر کنید
برای به طور موثر افزایش فیس بوک، کیفیت بیشترین اهمیت را دارد. کیفیت همیشه مورد توجه است، اما با تغییرات اخیر، شما باید اطمینان حاصل کنید که همه مواردی که ارسال میکنید، ارزش بیشتری برای مخاطبان شما ایجاد میکند. به روزرسانی شخصیت های خریدار خود، موضوعات مربوط به پست را در مورد موارد انتخاب کنید و با یک مداد واضح تر ویرایش کنید. نشان دادن شخصیت در پست های خود و استفاده از آنها برای گفتن یک داستان. حتما عکس های مربوطه را وارد کنید تا پست های شما جذاب تر شوند.

چگونه کیفیت خود را به سطح بعدی برسانید؟ شما مجبور نیستید چرخ را دوباره بسازید! از بینش صفحات فیس بوک برای پیدا کردن پست هایی که بهترین کارها را انجام داده اند و هدف تکرار رویکردی که در آنها گرفته اید، استفاده کنید. اگر پست های قدیمی تر شما همچنان مرتبط هستند، ممکن است حتی آنها را مجددا به اشتراک بگذارید.
علاوه بر به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا خود، شما همچنین می توانید محتوای عالی از دیگران به اشتراک بگذارید. این نیز جایزه اضافه شده است: آنها ممکن است متقابل و به اشتراک گذاری مطالب خود را بیش از حد! همکاری با سازمان های دیگر یک راه عالی برای هر دو شما برای بهبود فیس بوک شما است!

نکات سریع # 2: قدرت ویدئو را مهار کنید
هیچ مخفی نیست که ویدیو به عنوان بهترین راه برای افزایش فیس بوک در سال 2018 برداشته شده است. ما پیش از این درباره اینکه چرا اشتراک گذاری ویدیو برای استراتژی دیجیتال ضروری است، نوشته شده است. ویدیو به ویژه در مورد الگوریتم جدید فیس بوک مرتبط است، زیرا تحقیقات نشان می دهد که افراد بیشتر به یک ویدیو واکنش نشان می دهند نسبت به تصاویر یا متن.

بهترین شیوه های فیس بوک برای ویدئو توصیه می کنید که از چند ثانیه اول عاقلانه، از جمله تصاویر زیبا و زیرنویس استفاده کنید، زیرا فیس بوک با صدا خاموش می شود. و از آنجایی که بیشتر کاربران فیس بوک ویدیوها را در دستگاه تلفن همراه خود تماشا می کنند، فیلم های شما باید برای موبایل بهینه سازی شوند. در اینجا یک ویدیو کوتاه با برخی نکات اضافی در مورد ساخت ویدیوهایی است که مخاطبان شما را جذب می کند:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.