چطور یک پست وبلاگ بنویسید

همانطور که شروع به کار بر روی ریزپردازنده دیجیتال کسب و کار خود میکنید، به شما در مورد چیزهایی که باید و نباید انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما و وب سایت شما در اینترنت آنلاین قابل مشاهده هستند. ما در زمینه های مختلف وظایف و ابتکارات مختلفی را که می تواند رتبه بندی وب سایت شما را کمک کند یا به ابتکارات رسانه های اجتماعی کمک کند، مورد بحث قرار داد اما ما فیلمی بزرگتر را در اتاق بحث نکردیم: محتوای.


در انتهای روز، به سادگی داشتن یک وب سایت با اطلاعات تماس خود و پر کردن فهرست کسب و کار من در Google My Business اطلاعات خود را به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد، اما به شما کمک نمی کند کسب و کار کنید. خوب، این به شما کمک نمی کند کسب و کار را افزایش دهید، این برای بعضی هاست. هدف از محتوا در سایت شما، چه از طریق infographics، فیلم ها، صفحات سرویس، و یا مقالات وبلاگ، فقط برای پر کردن فضای است.


نوشتن مطالب، برای اینکه خدمات شما را به مشتریان بالقوه توصیف کند یا برای ایجاد یک وبلاگ، بتواند برای بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما بسیار قدرتمند باشد. از یک طرف، نوشتن یک مقاله وبلاگ میتواند وبسایت شما را به سادگی جستجوگرها بسپارد. الگوریتم های موتور جستجو مثل دیدن وب سایت هایی که محتوای تازه را به طور صحیح تولید می کنند، اما بعید است که شما هر هفته یا ماه را برای به روز رسانی در صفحات سرویس خود داشته باشید. وبلاگ یک راه عالی برای ایجاد محتوای جدید برای سایت شما است.


از سوی دیگر، هنگامی که به نوشتن یک وبلاگ می آید، راه خوبی برای ساختن شهرت خود با مشتریان بالقوه خود است. وبلاگ یک مکان عالی برای نشان دادن دانش و تجارب خود در کسب و کار شماست - و کسب کسب و کار بیشتری را به شما نیاز به دادن مشتریان خود را چیزی ارزش، یعنی برخی از دانش خود را.


استخوان ها رانده شده اند و سخنان آنها گفته شده است: محتوا پادشاه است. بهترین راه برای تقویت یک رابطه خوب با پایه مشتری شما آنلاین، از طریق محتوایی است که شما آنها را ارائه می دهید. به طور قابل اعتماد و به طور مداوم از مقالات وبلاگ در وب سایت کسب و کار خود را با کیفیت خوب و خوب نمایشگاه نه تنها دانش و تجربه، بلکه تخصص.

  به رغم دلایل زیادی که به طور مرتب وبلاگ شما را برای وب سایت کسب و کار خود بنویسید، بسیاری از صاحبان کسب و کار از زمان خود ناراحت نمی شوند و یا به سادگی نمی خواهند این کار را انجام دهند. چرا؟ در هنگام نوشتن مقاله می توانید طعم ترش را در دهان خود از دبیرستان یا کالج داشته باشید - نوشتن وبلاگ متفاوت از نوشتن یک مقاله مدرسه نیست و تقریبا همان اندازه هم هستند. تیراندازی برای "1000 کلمه" هنگامی که به نوشتن پست وبلاگ شما می رسد، یک هدف عالی است اما رفتن به 300+ هدف بسیار ساده و منطقی است.


در حالی که حتی مفهوم نوشتن یک پست وبلاگ به نظر می رسد دلهره آور است، آن را قابل تحقق تر از شما ممکن است فکر می کنم. هنگامی که ریتم نوشتن را به صورت منظم در یک برنامه ایجاد کرده اید، هر زمان که بخواهید پست را ایجاد کنید، ساده تر و ساده تر می شود. علاوه بر این، اگر روش نوشته شده و فرایندی را که هنگام استفاده از پست برای ارسال یک پست وبلاگ استفاده می کنید، استفاده کنید، این امر به شما کمک خواهد کرد تا برنامه خود را حفظ کنید و آن هماهنگی را حفظ کنید.


امروز پست ما این است که به شما کمک کنیم تا فرایند خود را برای نوشتن یک پست توسعه دهید و یک پست دوم برای کمک به شما بهینه سازی پست را پس از اتمام نوشته کنید. در حالی که فرآیند خود ممکن است در نهایت منحرف شود از آنچه که در اینجا ارائه می کنیم این است که پایه خوبی برای اطمینان از اینکه محصول نهایی با کیفیت است.

در حالی که این ممکن است ساده ترین و ساده ترین وظایف شبیه به نظر برسد، این نیاز به فکر بیشتر از آنچه که ممکن است در نگاه اول فکر کنید. در حالت ایده آل، به عنوان یک صاحب کسب و کار، موضوعات زیادی در مورد کسب و کار شما وجود دارد که میتوانید در مورد آن صحبت کنید (و در مورد آن بنویسید)، اما باید به یاد داشته باشید که چه کسی صحبت میکنید (یا برای کسی که در حال نوشتن هستید).


در صورتی که به طور دقیق در مورد آن آگاه باشید، آسان به نوشتن یا صحبت کردن در سطح می پردازید، اما چگونه می توانید این موضوعات را به کسی که به سختی چیزی در مورد کسب و کار می داند توضیح دهید؟ در اینجا در TheeDesign، ما برای متخصصان بازاریابی دیجیتال برای ما در مورد شرایط مانند "استناد کسب و کار ثروتمند" و یا "نشانه گذاری طرح JSON-LD" آسان است، اما این اصطلاحات و ایده هایی نیست که لزوما برای مشتریان ما شناخته شده باشد.


به همین دلیل است که شما باید به موضوعی فکر کنید که برای مشتریان و مشتریان بالقوه سودمند و جالب خواهد بود و در عین حال چیزی است که می توانید در مورد آن بنویسید. آیا شما یک سوال در مورد صنعت دارید؟ گاهی بهترین راه انتخاب یک موضوع این است که سؤال کنید که پاسخ شما را نمی دانید و سپس آن را پاسخ دهید.


اگر نمیخواهید بیش از حد بنویسید یا وقت زیادی نداشته باشید، یک موضوع ساده یا سوال را برای پاسخ دادن انتخاب کنید. این زمان کوتاه نوشتن شما را کوتاه نگه می دارد، اما همچنان به شما اجازه می دهد تا 300 کلمه یا بیشتر برای وبلاگ خود داشته باشید. این که آیا شما تصمیم به انتخاب یک موضوع می دانید یا نمی دانید، گام بعدی در این مرحله شروع تحقیقات شما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.