WhatsApp برای کسب و کار: چه استراتژی هایی برای درخواست مشتریان بالقوه

خبر دیگر این نیست که WhatsApp به کانال ارتباطی پیشرو برای مردم تبدیل شده است. اما این تنها در زمینه شخصی نیست که Whatsapp موفق شده است. امروزه حتی شرکت های محلی، شرکت های جدید و برخی از شرکت های بزرگ از این ابزار برای تبادل پیام با مشتریان خود به صورت رایگان استفاده می کنند.

 

این شیوه ارتباط بسیار زیاد است که در سپتامبر 2017؛ سرویس پیام رسانی برنامه جدید خود را اعلام کرد: Whatsapp for Business. در آن زمان، آنها فقط اولین تست های مربوط به ابزار موجود را برای اندروید در انگلیس، اندونزی، ایتالیا، مکزیک، برزیل و ایالات متحده انجام دادند. در هفته های آینده نیز به iOS و سایر کشورها برسد. حتی هواپیمایی KLM Royal Dutch یک ویدیو ارسال کرد که نشان می دهد چه نوع استفاده از WhatsApp کسب و کار ارائه می دهد.
  با این حال، WhatsApp بازاریابی در طول زمان به طور جهانی مورد استفاده قرار گرفته است. آن را به عنوان یک کانال ارتباط مستقیم بین شرکت ها و مشتریان خود استفاده می شود، اما در طول سال ها تکامل یافته است ... به همین دلیل ما قصد داریم به شما نشان دهد که چگونه از آخرین آپدیت های WhatsApp برای گرفتن مشتریان بالقوه ("Leads") استفاده کنید. بدون انتظار برای ورود WhatsApp کسب و کار ...

 

راهنمای خلاصه: چگونه باید از WhatsApp استفاده کنیم تا مشتریان بالقوه را بدون انتظار برای رسیدن WhatsApp برای کسب و کار به دست آوریم

 

# 1: پرداخت تبلیغات در فیس بوک از طریق یک دکمه مرتبط با WhatsApp
از امروز، شما در حال حاضر امکان به دست آوردن "منجر" با استفاده از واتساپ.

این یک راه اندازی فیس بوک است که اجازه می دهد تا دو سیستم عامل را پیوند دهد. چگونه کار می کند؟ یک دکمه در تبلیغات فیس بوک قرار می گیرد تا افراد بتوانند از طریق WhatsApp پیام های خود را به مارک شما ارسال کنند. بیایید مثال را ببینیم
منبع: techcrunch

 

این فرمت بسیار شبیه به سیستم تبلیغاتی "click on messenger" است (ارسال یک پیام از طریق فیس بوک مسنجر)، اما شما آن را در مرکز راهنمایی فیس بوک یا اهداف تبلیغاتی پلتفرم پیدا نخواهید کرد. این در واقع بخشی از یک سری فیس بوک های فیس بوک است و اسرارهایی که فقط بعضی از ما می دانیم.

 

بیایید گام به گام انجام دهیم!

 

مرحله 1: پیوند WhatsApp را با یک پیام شخصی شخصی ایجاد کنید (این لینکی است که بعدا در آگهی فیس بوک قرار می دهیم). برای ایجاد آن، فقط فرم را تکمیل کنید:
مرحله 2: به مدیر آگهی بروید و روی دکمه "ایجاد آگهی" کلیک کنید. هنگامی که شما آنجا هستید، باید هدف "ترافیک" را انتخاب کنید. در آنجا شما داده هایی را که سیستم درخواست می کند را کامل می کند (همانطور که همیشه در صورت استفاده از تبلیغات فیس بوک).

ضروری است که محل تبلیغات خود را تغییر دهید. ما دقیقا نمی دانیم که چگونه بسیاری از افراد وب WhatsApp را دارند تا بدانند آیا می توانند آگهی شما را از رایانه مشاهده کنند، بنابراین بهتر است انتخاب گزینه «Only Mobile» را انتخاب کنید.

 

شما می توانید بقیه گزینه ها را به همان اندازه که دوست دارید (بودجه، تقویم و تحویل) را تکمیل کنید. سپس، فرمت آگهی خود را انتخاب خواهید کرد و می توانید آن را طراحی کنید.

 

مرحله 3: حالا ما به لحظه کلیدی این موضوع می رسیم: جایی که آن را "URL OF WEBSITE" می گوید، شما می خواهید لینک هایی که برای Whatsapp ایجاد کرده اید قرار دهید.

 

شما عنوان و متن را اضافه می کنید و این هم هست! حالا آگهی خود را داشته باشید تا مشتریان بتوانند با نام تجاری خود از طریق WhatsApp ارتباط برقرار کنند و شما می توانید شانس خود را برای به دست آوردن منافع گسترش دهید.

 

# 2: استراتژی ارگانیک: لینک WhatsApp را به پست های خود اضافه کنید

این گزینه دوم خیلی ساده است و به شما پول نمی دهد. این در مورد به اشتراک گذاری همان لینک WhatsApp در پست های شما را در پروفایل های اجتماعی خود را. برای این کار خیلی ساده تر و سریعتر می توانید از Postcron استفاده کنید. شما فقط باید حسابهایی را که میخواهید لینک واتساپ را (فیس بوک، توییتر، Google+، Linkedin، Pinterest و Instagram) به اشتراک بگذارید اضافه کنید و دکمه «پست اکنون» را فشار دهید.

بیایید نمونه را ببینیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.