نحوه برنامه ریزی جذب داستان های اینستاگرام

برای بازاریابان دیجیتال، Instagram Stories یکی از مهمترین ابزارهای رسانه های اجتماعی شده است. اینستاگرام با بیش از 800 میلیون کاربر فعال، یک پلت فرم بزرگ است. این Instagram Stories را در سال 2016 راه اندازی کرد و ویژگی جدید به سرعت تبدیل به پلت فرم داستان سرایی برتر برای نفوذ کنندگان و تبلیغ کنندگان می شود.

به عنوان یک پسوند محتوای Instagram شما، داستان Instagram Stories دارای مزیتی است که می توانید رویدادها را بدون وقفه از خوراک نمایش منظم منظم خود با عکس ها یا ویدیوهایی که فقط علاقه کوتاه مدت دارند، به اشتراک بگذارید.

ایجاد و برنامه ریزی داستان اینستاگرام چندین مرحله انجام می شود، اما برای یادگیری صرف هزینه چند دقیقه است. این آموزش سریع به همه چیزهایی که شما باید بدانید به شما آموزش خواهد داد.

داستان های Instagram چیست؟
همانطور که در این پست توضیح داده اید، Instagram Stories به شما امکان می دهد که ویدیو یا مجموعه عکس را به اشتراک بگذارید. علاوه بر فیلترهای Instagram معمولی، می توانید نقشه ها، برچسب ها و emojis ها را نیز اضافه کنید تا داستان های خود را افزایش دهید. اما تفاوت اصلی بین داستان های Instagram و پست های معمول این است که داستان ها موقت هستند؛ آنها بعد از 24 ساعت (همانند Snapchat، رقیب Instagram) ناپدید می شوند. بیایید نگاهی دقیقتری بیابیم.

هنگامی که برنامه Instagram را باز کنید، به بالای صفحه نگاه کنید. راست زیر بنر Instagram (زیر آیکون دوربین)، کلمه "stories" را خواهید دید. در زیر، یک ردیف از حلقه ها (با شروع از خودتان) وجود دارد که نشان می دهد کدام یک از دوستان Instagram شما داستان ها را منتشر کرده اند.
  فقط یکی را ضربه بزنید و با یک نوار در بالای صفحه باز می شود، که نشان می دهد چه مدت داستان اجرا می شود. برای حرکت از طریق عکس، فقط روی صفحه ضربه بزنید تا نمایش اسلاید تمام شود به محض این که داستان به پایان می رسد، بعدی به طور خودکار شروع خواهد شد. شما همچنین می توانید به راست و چپ ضربه بزنید تا بین داستان ها بیندازید. چند داستان را بخوانید تا احساس کنید که مردم چگونه از آنها استفاده می کنند.

چرا از داستان های اینستاگرام استفاده می کنید؟
به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، شما می توانید از داستان های Instagram به عنوان محتوای پاداش برای پیروان خود فکر کنید. داستان های Instagram می تواند برای به اشتراک گذاشتن محتوا از یک رویداد مانند باز کردن فروشگاه استفاده شود. یا، شما می توانید پیروان خود را در پشت صحنه نگاه به آنچه شما انجام دهید، و یا یک پیش نمایش دزدکی حرکت کردن محصول است. این وضعیت ها نامزدهای خوبی برای داستان ها هستند، زیرا آنها رویدادهای "در لحظه ای" هستند که کمتر مورد توجه قرار می گیرند، اگر در طی اتفاقات به دنبال آنها نباشید. این بدان معنی است که شما می توانید در زمان واقعی یا در طول روز چیزها را بدون قید و شرط در مورد انتخاب تنها بهترین تصاویر به اشتراک بگذارید. این ارزشمند است زیرا شما می توانید به طور منظم با افرادی که در اینترنت هستند بدون فورا خوراک پیروان خود را مسدود کنید.

همچنین داستان Instagram در بالای صفحه نمایش ظاهر می شود، به این معنی که یکی از اولین چیزهایی است که مردم هنگام باز کردن برنامه می بینند. این باعث می شود که یک فرصت عالی دیگر برای قرار دادن نام تجاری خود در مقابل طرفداران خود باشد.

و شما می توانید از Postcron برای برنامه های Instagram Stores خود برنامه ریزی کنید تا فرصت های خود را برای به اشتراک گذاشتن مطالب جذاب با پیروان خود از دست ندهید.

چگونه از Postcron برای برنامه ریزی داستان های Instagram خود استفاده کنید
ابتدا اطمینان حاصل کنید که برنامه Postcron خود را بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده اید و با فیس بوک، توییتر یا Google + وارد شوید. شما می توانید Postcron برای iOS را از App Store یا Postcron for Android از Google Play دانلود کنید.

بعد، اطمینان حاصل کنید که حساب Instagram خود را به Postcron اضافه کرده اید. برای انجام این کار، به نماد Instagram در بالای صفحه بروید و بر روی «پروفایل» کلیک کنید و نام حسابتان را اضافه کنید. بعد از اینکه حساب خود را اضافه می کنید، خواهید دید که آن را همراه با سایر شبکه های رسانه ای اجتماعی که به Postcron وصل کرده اید ظاهر می شود.
اکنون آماده شروع داستان Instagram هستید!

به طور معمول، شما می توانید عکس ها و فیلم ها را برای ارسال با Postcron برنامه ارسال کنید. عکس یا ویدیو را که می خواهید داستان Instagram خود را شروع کنید، انتخاب کنید. فکر نکنید، اما فرصتی برای خلاقیت به دست آورید!

درباره "داستان" شما چیست؟ اگر یک رویداد خاص را به اشتراک می گذارید، عکس ها یا ویدیو ها را از سراسر رویداد در اختیار شما قرار می دهد، به طوری که پیروان خود احساس می کنند که با شما هستند. اگر پیش نمایش دزدکی حرکت کردن محصول باشد، حتما پیروان خود را بدانید که چیز خاصی را می بینند. به دنبال یک الهام بخش هستید؟ در این ویدیو کوتاه نگاهی به برخی از ایده ها در مورد چگونگی استفاده مارک ها از داستان های Instagram داشته باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.