-
WhatsApp برای کسب و کار: چه استراتژی هایی برای درخواست مشتریان بالقوه
چهارشنبه 15 فروردین 1397 01:58
خبر دیگر این نیست که WhatsApp به کانال ارتباطی پیشرو برای مردم تبدیل شده است. اما این تنها در زمینه شخصی نیست که Whatsapp موفق شده است. امروزه حتی شرکت های محلی، شرکت های جدید و برخی از شرکت های بزرگ از این ابزار برای تبادل پیام با مشتریان خود به صورت رایگان استفاده می کنند. این شیوه ارتباط بسیار زیاد است که در...
-
چگونه فیس بوک را افزایش دهیم: یک راهنمای سریع برای واکنش های فن
چهارشنبه 15 فروردین 1397 01:46
همانطور که فیس بوک همچنان به تغییر الگوریتم های خود برای بهبود تجربه کاربر کمک می کند، برای بازاریابی دیجیتال به طور موثر افزایش فیس بوک را افزایش می دهد. این راهنمای سریع برای واکنشهای فن، به شما کمک می کند تا فیس بوک را با توضیح کارهای خود و عدم انگیزه طرفداران خود برای انجام کاری بیشتر از «پست کردن» پست های خود،...
-
نحوه برنامه ریزی جذب داستان های اینستاگرام
چهارشنبه 15 فروردین 1397 01:45
برای بازاریابان دیجیتال، Instagram Stories یکی از مهمترین ابزارهای رسانه های اجتماعی شده است. اینستاگرام با بیش از 800 میلیون کاربر فعال، یک پلت فرم بزرگ است. این Instagram Stories را در سال 2016 راه اندازی کرد و ویژگی جدید به سرعت تبدیل به پلت فرم داستان سرایی برتر برای نفوذ کنندگان و تبلیغ کنندگان می شود. به عنوان...